Polub nas w mediach społecznościowych aby nie przegapić informacji o promocjach i nowościach

WODA DLA SPRAGNIONYCH... LUKSUSU

Każdy dietetyk czy specjalista od zdrowego żywienia zaleca picie wody mineralnej. Minimalne dziennie zapotrzebowanie to 1,5 litra. Jednak picie wody, oprócz tego, że jest niezbędną potrzebą życiową, stało się również modą. Kiedy spytamy przeciętnego Kowalskiego, jaki smak ma woda, odpowie, że nie ma żadnego. Okazuje się jednak, że sprawa nie jest taka prosta. 

Karty wód i wodne baryMartin Riese, menedżer restauracji i licencjonowany sommelier wody przekonuje, że wszystkie wody mają swój unikatowy smak. Restauratorzy postanowili sprostać nowym oczekiwaniom - powstały specjalne "wodne bary", a restauracje serwują kartę wód. Menu zawiera nie tylko nazwę marki i producenta, ale też informacje o tym, jaka woda pasuje do jakiego typu dania oraz skąd pochodzi dany produkt. 

Na rynku światowym funkcjonują sommelierzy specjalizujący się doskonałą znajomością wód. Powstał nawet specjalny "wodny kodeks" opublikowany przez S. Pellegrini i Acqua Panna we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Sommelierów (ASI). 

Na świecie modne stają się wodne degustacje. Największą tego typu imprezą jest Berkley Springs International Water Casting Awardshttp://berkeleyspringswatertasting.com/, która co roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych, w Wirginii. Wodni sommelierzy przyznają nagrody w pięciu kategoriach. Wybiera się najlepszą wodę butelkowaną, gazowaną i najlepsze opakowanie wody. W pozostałych dwóch kategoriach jury ocenia najlepszą wodę miejską i najlepszą oczyszczoną wodę pitną.

Wśród najlepiej ocenianych wód w Polsce są między innymi Muszynianka, Cisowianka, Kryniczanka czy Nałęczowianka i Kinga Pienińska. Ta ostatnia została doceniona także poza granicami Polski i tak np. w USA uznawana jest za markę luksusową. 

Czy woda może być luksusem?Jak najbardziej. Potwierdzeniem tego niech będzie fakt, że opakowania butelek wody tworzą znani projektanci. I tak: Jean Paul Gaultier w 2009 r. stworzył kreację dla wody Evian (ta francuska luksusowa woda jest szczególnie ceniona przez gwiazdy takie jak Brad Pitt czy Serena Williams). Dla tej samej marki zaprojektował opakowanie Christian Lacroix, znany ze swych niemal baśniowych sukni. Butelkę wzorowano na czerwonej sukni ślubnej Lacroix. Wyprodukowano zaledwie 99 tych butelek, dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na cele dobroczynne. 

Najdroższe i najmodniejsze wodyNajdroższą wodą, jaką kiedykolwiek sprzedano, jest Acqua di Cristallo "Tributo a Modigliani". Trudno w to uwierzyć, ale butelka zawierająca 1250 ml wody została sprzedana za 60 tysięcy dolarów. Oczywiście znaczną część tej kwoty stanowiła butelka. Zaprojektowane przez Fernando Altamirano opakowanie inspirowane było pracami włoskiego malarza i rzeźbiarza, Amedeo Modigliani'ego. Powleczone zostało zaś 24-karatowym złotem. Woda jaką umieszczono w tej stanowiącej małe dzieło sztuki butelce, pochodziła z Francji, Fidżi oraz islandzkiego lodowca. 

Tymczasem prawdziwym hitem wśród koneserów dóbr luksusowych stała się woda morska z Hawajów Kona Deep. Pochodzi ona spod dna morskiego, a mimo to jest słodka, napływa ona aż z okolic bieguna północnego. Jest ona przebojem m.in. w Japonii. 

Wielu amerykańskich celebrytów można zobaczyć z butelką wody Bling h2o. Koszt jednej butelki zawierającej 750 ml płynu, waha się w granicach 40-60 dolarów (równowartość ok. 130-200 złotych). Każda butelka tej rozlewanej w miejscowości Dandridge w amerykańskim stanie Tennessee wody jest szczególna. Opakowanie wody zawiera ręcznie wkomponowane kryształki Swarovskiego. Można ją kupić w najmodniejszych klubach świata. 
Juz wkrótce BlingH2O także w sH2Op.pl!!!Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z naszą obecną ofertą najlepszych wód z całego świata.>

Zespół sH2Op.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl